خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/08/21 - 14:43
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
فلاحت پیشه:

فعالیت تکفیری های یقه سفید در کشور خلاف امنیت ملی است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: تکفیری های یقه سفید تلاششان این است که با هر رفتار و گفتاری بلافاصله حریمی را تعیین کرده تا جریان ها، نهادها و افراد را در مقابل رهبری قرار دهند که این برخلاف امنیت و منافع ملی کشور است.

حشمت الله فلاحت پیشه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با انتقاد از برخی رفتارهای تکفیری تریبون دارها در کشور گفت: باید بپذیریم که در کشور با تکفیری های یقه سفید مواجه هستیم. این افراد کسانی هستند که اگر در شرایطی قرار گیرند اقداماتی شبیه به اقدامات داعش انجام می دهند. در حال حاضر نیز حداکثر استفاده تکفیری را از تریبون ها، فضای مجازی و دیگر ابزارها، دارند.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: هیچ کسی از اینکه  رییس جمهور را در مقابل رهبری قرار دهند سود نمی کند کما اینکه برخی از افراد در جامعه این کار را انجام می دهند.



تلاششان تکفیری های یقه سفید این است که با هر رفتار و گفتاری بلافاصله حریمی را تعیین کرده تا جریان ها، نهادها و افراد را در مقابل رهبری قرار دهند که این برخلاف امنیت و منافع ملی کشور است



وی در توضیح تکفیری های یقه سفید گفت: این افراد از تهران تا دل شهرستان های کوچک قرار دارند و تلاششان این است که با هر رفتار و گفتاری بلافاصله حریمی را تعیین کرده تا جریان ها، نهادها و افراد را در مقابل رهبری قرار دهند که این برخلاف امنیت و منافع ملی کشور است.



فسادی که رییس جمهور به آن اشاره دارد، دولت را زمین گیر خواهد کرد



فلاحت پیشه همچنین به موضوع مبارزه با فساد اشاره و تصریح کرد: آقای روحانی باید اولین نفری باشد که در مقابله با فساد پیش قدم می شود زیرا فسادی که مطرح می شود دولت ایشان را زمین گیر خواهد کرد و چنانچه اسناد و مدارکی دال بر وجود فساد در دست دارد بایستی وارد کانال حقوقی کند.



وی با بیان اینکه شخص رییس جمهور باید اولین نفری باشد که از ایجاد فضای چالشی و جنجالی پرهیز کند افزود: آقای روحانی باید زمینه عدم فعالیت و مانور تکفیری های یقه سفید را فراهم کرده و فضای موجود را با عملکرد و صحبت هایش تلطیف کند./



پایان پیام

  • کد خبر : 291049
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار